Natječaj za zakup javne površine

NATJEČAJ

za zakup javne površine

  1. Daje se u zakup javna površina na području Općine Vrsi za postavu kioska i otvorenog štanda na sljedećoj lokaciji:
R.B. NAMJENA Početni iznos zakupnine Trajanje zakupa Napomena
A) Vrsi-Mulo, k.č. 2558, k.o. Vrsi      
1. Kruh i peciva-kiosk ili drugi objekt do 15m2 10.000,00 kn 1 godina Struja i voda osigurani
2. Mesnica-kiosk ili drugi objekt do 15m2 10.000,00 kn 1 godina Struja i voda osigurani
3. Ribarnica-kiosk ili drugi objekt do 15m2 10.000,00 kn 1 godina Struja i voda osigurani
4. Voće i povrće-otvoreni štand do 8m2, 5 objekata 2.000,00 kn 1 godina Struja i voda osigurani

 

Obavijest o mikrolokaciji za postavu kioska ili otvorenog štanda mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Vrsi.

 

  1. Ako sudionik Natječaja nije podmirio dugove prema Općini Vrsi s bilo kojeg naslova, ponuda se neće uzeti u razmatranje.
  2. Ponuda mora sadržavati:
  • Ime i prezime/naziv, te adresu ponuditelja
  • Iznos zakupnine koju ponuditelj nudi
  • Dokaz da je pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje djelatnosti
  1. Zabranjeno je davanje lokacije u podzakup
  2. Rok za dostavu ponuda na natječaj je:

23.lipnja 2020.godine u 14:00 sati na sljedeću adresu:

Općina Vrsi, Dr. Franje Tuđmana 6, 23235 Vrsi

s naznakom „Natječaj za javne površine-ne otvaraj“

  1. Nepotpune i/ili nepravovremene prijave neće se razmatrati. Prijave moraju biti zaprimljene u Jedinstvenom upravnom odjelu do 23. lipnja 2020. godine bez obzira na način dostave.
  2. Otvaranje ponude će biti 23. lipnja 2020.godine u 14:00 sati u prostorijama Općine Vrsi
  3. Kriterij za odabir najpovoljnije ponude:
  • Ponuda koja sadrži najvišu cijenu
  • Dosadašnji korisnik javne površine registriran na području Općine Vrsi koji je uredno podmirivao obveze, ako prihvati najvišu ponuđenu cijenu
  • U slučaju dvije ili više ponuda jednake vrijednosti, prednost ima:

*ponuda ponuđača koji je registriran na području Općine Vrsi

*nakon toga ponuda koja je ranije zaprimljena

 

 

Napomena:

Opći uvjeti:

  • Godišnja zakupnina uplaćuje se godinu unaprijed prije sklapanja ugovora, te se kiosk može postaviti nakon uplate iste
  • Trošak struje i vode nije uračunat u zakupninu
  • Osiguran kisok
  • Kisok ili druga građevina gotove konstrukcije može imati tlocrtnu površinu do 15m2 u skladu s tipskim projektom za kojeg je doneseno rješenje na temelju članka 77. Zakona o gradnji ili tehnička oscjena sukladno posebnom zakonu

Obavezno pridržavanje sljedećih uvjeta:

Objekti koji će biti postavljeni na k.č. 2558, k.o.Vrsi su dužni pridržavati se posebnog načina rada tržnica za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19.

Objekti su dužni pridržavati se „Odluke o posebnom načinu rada tržnica za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19“ koju je usvojio Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske dana 08.travnja 2020.godine prema KLASA: 810-06/20-01/7, URBROJ: 511-01-300-20-24.

Na tržnicama prema navedenoj odluci te na prodajnim mjestima mora se pored općih mjera i uputa koje propisuje Hrvatski zavod za javno zdravstvo, dodatno:

  • Osigurati da se kod ulaza u tržnice i prodajna mjesta, kao i u samim prostorima tržnica, ne stvaraju gužve, te dati jasne upute i istaknuti ih na sve ulaze u tržnice i na vidljiva mjesta u prodavaonicama i kioscima
  • Primjenjivati mjere pojačane higijene i svakodnevnog čišćenja svih prostora
  • Organizirati rad tako da bude osigurana što veća međusobna udaljenost radnika i kupaca uz poštivanje stroge mjere socijalnog distanciranja
  • Redovito provjetravati prostore
  • U tržnicama, u prostorima za korisnike osigurati punktove s dezinfekcijskim sredstvima za ruke te uz njih postaviti kratku obavijest o općim mjerama smanjenja rizika od zaraznih bolesti
  • Na vidljivim mjestima istaknuti upute i preporuke za pridržavanje općih pravila o higijeni te o strogoj mjeri socijalnog distanciranja
  • Rad na tržnicama za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19 i na prodajnim mjestima iz ove Odluke dopušten je samo na način i pod uvjetima propisan ovom Odlukom
  • Nošenje zaštitnih maski za lice djelatnika i zakupaca

 

Prema „Odluci o radnom vremenu i načinu rada u djelatnosti trgovine za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19“ koja je usvojena 24.travnja 2020., prema KLASA: 810-06/20-01/7, URBROJ: 511-01-300-62 uređuje se radno vrijeme i način rada u djelatnosti trgovine za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19.

Radno vrijeme prodavaonica, skladišta, tržnica na veliko, tržnica na malo i drugih oblika prodaje robe izvan prodavaonice određuje se sukladno članku 57.Zakona o trgovini ( NN 87/08, 116/08, 76/09, 114/11, 68/13, 30/14, 32/19, 98/19 i 32/20) kao i prije proglašene epidemije bolesti COVID-19, izuzev nedjelje, blagdana i neradnih dana kada se ne radi.

Prodajni objekti u kojima radno vrijeme traje duže od 10 sati, obvezni su organizirati dvokratno radno vrijeme, pri čemu kod takve organizacije radnog vremena, radi čišćenja i dezinfekcije prostora prodavaonica i izmjene radnika koji u njima rade, prekid rada u prodajnim objektima ne može biti kraći od jednog sata.

Nedjeljom, blagdanima i neradnim danima je dopušten rad kioscima, pekarnicama, trgovinama kruhom i pekarskim proizvodima.

Sve prodavaonice i svi prodajni objekti obvezni su svoj rad organizirati pridržavajući se općih protuepidemijskih mjera i posebnih preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Vlasnici prodavaonica i prodajnih objekata, odnosno poslodavci, obvezni su svoje zaposlenike educirati o općim protuepidemijskim mjerama i posebnim preporukama i uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo koje se odnose na djelatnost trgovine te na ulazu u svaku prodavaonicu i svaki prodajni objekt istaknuti posebne preporuke i upute.

Općih protuepidemijskih mjera i posebnih preporuka i uputa koje se odnose na djelatnost trgovine obvezni su pridržavati se i kupci za vrijeme boravka u prodavaonicama i prodajnim objektima.

Skip to content